Modalitate 1 – PlatiOnline

  1. Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dvs., in conditii de siguranta deplina. Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Clasi si Electron) si MASTERCARD (inclusiv Maestro, daca au cod CVV2/CVC2).
  2. Nu este perceput niciun comision suplimentar pentru tranzactii.
  3. Procesarea dateor de card se face in mode exclusiv pe serverele PlatiOnline.
  4. Siguranta informatiilor dvs este garantata de faptul ca PlatiOnline nu stocheaza datele confidentiale ale cardului dvs., ci le trimite criptat pe o conextiune securizata catre banca procesatoare. In acest fel informatiile dvs. sunt in siguranta.
  5. Indiferent de valuta pe care o aveti in cont, tranzactiile se fac in lei (RON), la cursul de schimb al bancii dvs.
  6. Pentru plata cu cardul, tranzactia va aparea pe extrasul de cont cu numele A-telier.
Modalitate 2 – Transfer bancar direct

 1. Se poate efectua plata online direct prin transfer bancar in contul firmei noastre; detalii pentru plata

    • Banca Beneficiar: Banca Transilvania
    • Adresa: Strada Ghica Voda nr. 1A, Turnu Magurele, Teleorman, Romania, 145200
    • Beneficiar: Atelierul WoodWorks SRL
    • Cont bancar (IBAN): RO83BTRLRONCRT0496653101
    • Email: atelierulwoodworks@gmail.com
  1. Dupa efectuarea platii, in functie de perioada de execture a transferului de catre banca dvs, in contul nostru vom emite confirmarea platii si demara procesul de executie sau livrare in functie de starea produsului si termenii de livrare determinati pe pagina produsului.

PENTRU PRODUSELE PERSONALIZATE CU MESAJE PRIN IMPRIMARE LASER PLATA SE FACE DOAR IN AVANS PRIN TRANSFER BANCAR SAU PLATA CU CARDUL.

OPTIUNI DE LIVRARE

Produsele noastre sunt livrate de catre parteneri nostri de la LivrariOnline.ro si PostaPanduri Pachetomate®.

Oferim optiunea de a livra produsele:

– La domiciliu clientului la nivel national – pret fix de 25 RON/comanda 

–  In regimul de pachetomatele cu puncte fixe din orasele principale din tara – pret variabil (suma minima pornind de la 12 RON/comanda) afisat la completarea adresei pentru livrarea produsului si selectarea Pachetomatelor din lista standard.

Livrarea in pachetomate este restrictionata in functie de dimensiunile produselor – Dimensiunile maxime ale coletelor exprimate în centrimetri acceptate în rețeaua de Pachetomatele PostaPanduri sunt:

1. Cutie XS – 13(i) x 47(L) x 34(l) cm – livrare in orasele principale din tara

2. Cutie S – 17(i) x 47(L) x 34(l) cm – livrare in orasele principale din tara

3. Cutie M – 27(i) x 47(L) x 34(l) cm – livrare in orasele principale din tara

4. Cutie L – 57(i) x 47(L) x 34(l) cm – livrare doar in Bucuresti

Lista localităților deservite este publicata online la adresa urmatoare – click aici

PRODUSELE PERSONALIZATE CU MESAJE PRIN IMPRIMARE LASER IN LEMN NU POT SA FIE RETURNATE.


PRODUSE AFLATE IN STOC

Produsele aflate in stoc vor fi pregatite pentru expediere in maxim 3 zile lucratoare dupa achitarea si confirmarea tranzactiei in contul nostru. Produse sunt expediate de la punctul de desfasurare a activitatii din Turnu Magurele.

Produsele aflate in stoc vor fi livrate de catre parteneri nostri, in functie de optiunea aleasa de dvs., in maxim 3 zile lucratoare dupa ce au fost ridicate de la punctul nostru de desfasurare a activitatii din Turnu Magurele.

Pentru a ne asigura ca primiti comanda cat mai repede va rugam sa precizati numele, adresa completa si un numar de telefon valid. 


PRODUSE FARA STOC

Produsele pe care nu le avem in stoc necesita o perioada intre 2 si 5 saptamani pentru executarea lor. Avand in vedere ca produsele nostre sunt lucrate manual si faptul ca dorim ca fiecare produs sa detine cele mai bune standarde de calitate, timpul de executie poate varia intre 2 si 5 saptamani. 

Odata ce produsul este achitat, tranzactia este confirmata in contul nostru si produsele sunt executate in perioada de maxim 5 saptamani, in maxim 3 zile lucratoare vom pregati produsul pentru expediere catre dvs. Produsele sunt expediate de la punctul de desfasurare a activitatii din Turnu Magurele. 

Produsele vor fi livrate de catre parteneri nostri, in functie de optiunea aleasa de dvs., in maxim 3 zile lucratoare dupa ce au fost ridicate de la punctul nostru de desfasurare a activitatii din Turnu Magurele.

Poți returna un produs în termen de 5 zile de la data livrării coletului. Pretul pentru returnarea produsului este suportat de catre client (dvs.) si va trebui sa fie aranjat prin curier de catre client (dvs.)

Cum initiez rambursarea pentru un produs returnat?

Pentru a primi banii inapoi te rugam sa ne trimiți un email solicitand rambursarea produsului si motivul. Emailul trebuie sa conțină datele comenzii initiale. 

Produsele personalizate nu pot fi returnate. Rambursarea se face doar pentru pretul initial al produsului si nu include costurile de livrare.

Conditii de returnare

Produsele pot fi returnate doar daca:

a. Exista semne vizibile ale produsului fiind deteriorat in timpul transportului

b. Exista lipsa satisfactie fata de produs

 

Produsele nu vor fi returnate daca:

a. Culoarea produsului si fibra lemnului nu corespunde cu cea din poza – avand in vedere ca produsele noastre sunt unice si executate manual, vor exista diferente de la produs la produs, produsele din poze fiind reprezentative pentru conceptul si idea de prezentare

 

In cat timp primesc banii înapoi? 

Rambursarea platii se incepe in maxim 10 zile lucratoare de la primirea returului, prin aceeasi metoda folosita la plata.  Contravaloarea produselor returnate va fi virată în contul bancar specificat iar perioada de retur dureaza intre 3-30 de zile, in functie de banca dvs. 

Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare in decurs de 3-30 de zile de la acceptarea returului.

Anularea tranzactiei

Contravaloarea produselor returnate va fi virată în contul bancar specificat iar perioada de retur dureaza pana la 30 de zile, in functie de banca dvs. 

POLITICA DE CONFIDENTIALITATE PRIVIND UTILIZAREA DATELOR PERSONALE

ATELIERUL WOODWORKS SRL (denumită în continuare „Atelier”), persoană juridică română, cu sediul în Teleorman, Turnu Magurele, Strada Ghica Voda nr. 1A înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J34/458/2019, cod unic de înregistrare 41038592, vă transmitem această Politica de Confidentialitate pentru a vă explica modul în care prelucrăm și protejăm datele cu caracter personal.

  1. Cui se aplică această Notă de Informare?

Prezenta Notă de informare se aplică prelucrării datelor cu caracter personal ale:

  • Partenerilor noştri contractuali precum furnizori, clienți („Parteneri comerciali”);
  • Vizitatorilor și utilizatorilor site-ului nostru a-telier.ro(„Utilizatori”);
  1. Ce date colectăm despre dumneavoastră?

Colectăm și prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal astfel:

  • din informațiile pe care ni le furnizați prin completarea formularelor de pe site-ul nostru: formularul din pagina de Contact, formularul din pagina de Login, formularul pentru crearea unui cont nou de utilizator.
  • prin corespondența cu noi prin telefon, e-mail sau în orice altă modalitate.

Informațiile pe care ni le furnizați pot include numele, adresa de domiciliu, adresa de livrare, adresa de e-mail și numărul de telefon, precum și alte informații, după caz.

Prin activitatea desfășurată pe site, nu vom colecta sau prelucra date cu caracter personal sensibile legate de dumneavoastră (i.e. informații despre originea rasială sau etnică, opiniile politice, confesiunea religioasă sau convingerile filozofice, sănătatea, viața sexuală sau orientarea sexuală), cu excepția cazului în care:

  • suntem obligați să facem acest lucru prin lege; și/sau
  • în cazul în care ne-ați furnizat consimțământul dumneavoastră explicit în mod separat.

În cazul în care ne furnizați în mod voluntar date cu caracter personal (inclusiv date cu caracter personal sensibile) prin interacțiunea dumneavoastră cu site-ul a-telier.ro  prin corespondența cu noi prin telefon, e-mail sau în orice altă modalitate, din proprie voință și nu la cererea noastră, vom șterge astfel de date cu caracter personal din sistemele noastre dacă nu considerăm că prelucrarea acestora este necesară pentru un scop legitim al  Atelier, cu excepția cazului în care ați făcut aceste date publice (de exemplu, într-un forum de mesaje care este vizibil publicului), caz în care vom șterge aceste date de pe site-ul a-telier.ro numai dacă legea impune astfel sau dacă nu dorim să le păstrăm.

De fiecare dată când vizitați site-ul a-telier.ro, colectăm automat următoarele date:

  • date tehnice, de exemplu acest lucru poate include Adresa Internet Protocol (IP) utilizată pentru conectarea calculatorului dumneavoastră la internet, informațiile de conectare, tipul și versiunea de browser, setarea fusului orar, tipurile și versiunile extensiilor de browser (plug-in), sistemul și platforma de operare, tipul dispozitivului și marca dispozitivului mobil; aceste date sunt colectate și prelucrate în numele nostru, prin fişierele de tip cookie ale terțelor părți și puteți găsi mai multe informații despre acest lucru la adresa Politica privind utilizarea fișierelor cookie
  • date despre vizita dumneavoastră, de exemplu acest lucru poate include date despre URL, secvență de clicuri către, prin și de la site-ul a-telier.ro(inclusiv data și ora), informațiile sau produsele pe care le-ați vizualizat sau căutat pe site.
  1. Care sunt scopurile prelucrarii datelor cu caracter personal si care este temeiul juridic al prelucrării?

Putem prelucra datele dumneavoastră cu caracter personal în următoarele cazuri:

  • atunci când trebuie să întreprindem măsurile necesare pentru a încheia un contract cu dumneavoastră;
  • atunci când trebuie să executăm un contract pe care l-am încheiat cu dumneavoastră;
  • atunci când trebuie să respectăm o obligație legală (i.e. legile aplicabile în relaţiile de muncă, contabilitate, audit);
  • atunci când este necesar pentru interesele noastre legitime (sau pentru cele ale unei terțe părți) și pentru interesele dumneavoastră (i.e. pentru detectarea și prevenirea fraudei sau pentru asigurarea securității IT și a rețelei informatice), cu excepția cazului în care drepturile dumneavoastră fundamentale prevalează față de aceste interese;
  • în cazul în care este necesar pentru interesul public sau în scopuri oficiale.

Prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal pentru diverse motive tehnice, administrative și operaționale, cum ar fi:

  • pentru a ne asigura de prezentarea conținutului în modul cel mai eficient pentru dumneavoastră;
  • pentru a îmbunătăți site-ul a-telier.ro, inclusiv funcționalitatea acestuia;
  • pentru administrarea site-ului a-telier.ro;
  • pentru operațiunile interne, inclusiv în scopuri de depanare, analiză a datelor, testare, cercetare, statistică și de cercetare;
  • pentru a păstra site-ul A-telier.ro în condiții de siguranță;
  • pentru publicitate și marketing, inclusiv pentru scopuri de marketing specific, astfel încât să oferim un conținut, inclusiv un conținut personalizat, care ar putea fi de interes mai mare pentru dumneavoastră.

Atunci când solicităm date cu caracter personal pentru a respecta obligații legale sau contractuale, furnizarea acestor date cu caracter personal de către dumneavoastră este obligatorie. Acest lucru înseamnă că, dacă astfel de date cu caracter personal nu sunt furnizate, nu vom putea să gestionăm relațiile contractuale sau să respectăm obligațiile legale ce ne sunt impuse. În toate celelalte cazuri, furnizarea de date cu caracter personal este opțională și nu aveți obligația de a le furniza.

Putem prelucra datele dumneavoastră cu caracter personal, precum datele de identificare, datele de contact și adresa de reședință, în scopul posibilei exercitări a drepturilor sau a reclamațiilor noastre împotriva dumneavoastră în viitor. Această prelucrare se bazează pe interesul nostru legitim, fiind necesar să ne exercităm drepturile în cazul unor eventuale litigii.

CONCRET, VOM FOLOSI INFORMAȚIILE DUMNEAVOASTRĂ CU CARACTER PERSONAL ASTFEL:

 

Utilizatori și clienți:

În scopul furnizării serviciilor, a livrării de bunuri și efectuării plăților în baza contractelor relevante, vă putem prelucra datele cu caracter personal, cum ar fi datele de identificare, datele de contact, datele bancare.

Această prelucrare se bazează pe

  • Executarea unui contract la care Utilizatorii (în special clienții) sunt parte, sau
  • O obligație legală care ne este impusă.

Putem prelucra datele cu caracter personal astfel încât să vă putem oferi informații despre bunuri sau servicii care considerăm că vă interesează. Dacă sunteți un client existent, vă vom contacta numai prin e-mail sau telefon, cu informații despre bunuri și servicii similare cu cele care au făcut obiectul unei vânzări anterioare, cu excepția cazului în care ați optat altfel anterior.

Dacă sunteți un client nou, vă vom contacta prin mijloace electronice numai dacă avem acordul dumneavoastră prealabil.

Nu vom transmite datele dumneavoastră cu caracter personal unor terțe părți, în scopuri de marketing, fără consimțământul dumneavoastră explicit în acest sens.

Putem, de asemenea, să vă folosim datele cu caracter personal pentru a măsura sau a înțelege conținutul preferat legat produsele noastre; și pentru a face sugestii și recomandări dumneavoastră și altor Utilizatori ai site-ului nostru despre produse care ar putea să vă intereseze pe dumneavoastră sau pe aceștia.

 

Parteneri comerciali:

În scopul furnizării de servicii, livrării de bunuri și efectuării plăților în baza contractelor relevante, vă putem prelucra datele cu caracter personal, cum ar fi datele de identificare, date de contact de afaceri, date bancare și codul de identificare fiscală, pentru persoanele înregistrate în scopuri de TVA.

Această prelucrare se bazează pe:

  • executarea unui contract la care dumneavoastră, în calitate de Partener comercial, sunteți parte;
  • obligații legale care ne sunt impuse;
  • interesul nostru legitim.

În unele cazuri, prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi numele și datele de contact ale angajaților sau ale contractanților Partenerilor comerciali în scopul comunicărilor legate de executarea unui anumit contract cu Partenerii comerciali.

Această prelucrare se bazează pe:

  • executarea unui contract la care Partenerii comerciali sunt parte;
  • obligațiile legale care ne sunt impuse;
  • interesul nostru legitim.
  1. Cui transmitem datele cu caracter personal?

Atelier nu va transmite (prin vanzare sau inchiriere) catre terte parti informatiile dvs. cu caracter personal.

În cadrul Atelier, doar un număr limitat de membri ai personalului, cum ar fi cei din departamentele de Vânzări, Contabilitate și IT, au acces la datele dumneavoastră cu caracter personal conform principiului nevoii de a cunoaște (”on a need to know basis”). Membrii personalului Atelier au dreptul să gestioneze datele cu caracter personal numai pe baza instrucțiunilor communicate.

. Acest site foloseste masuri de securitate impotriva pierderii, alterarii sau folosirii gresite a informatiilor care se afla in controlul nostru. Atelier nu isi asuma insa responsabilitatea pentru pierderile de informatii cauzate de erori ale softului cu care este conceput si gazduit site-ul. De asemenea nu raspundem pentru erorile in securitatea serverului care gazduieste site-ul.

Datele cu caracter personal pot fi comunicate autorităților guvernamentale, autorităților fiscale și/sau organelor de aplicare a legii, dacă acest lucru este impus de legile aplicabile sau dacă este necesar pentru exercitarea drepturilor noastre, inclusiv a condițiilor de utilizare, sau pentru protejarea intereselor noastre legitime (inclusiv a intereselor legitime ale unor terțe părți) în conformitate cu legile aplicabile.

Datele dumneavoastră cu caracter personal pot fi, de asemenea, divulgate unor terțe părți, astfel:

  • Către parteneri de afaceri, furnizori și subcontractanți pentru executarea tuturor contractelor pe care le încheiem cu dumneavoastră, în vederea furnizării produselor și serviciilor solicitate de dumneavoastră
  • Pentru livrarea comezilor în ţările Uniunii Europene utilizând serviciile DPD
  • Pentru livrarea precomenzilor, către companiile specializate în servicii de curierat
  • Către furnizori de servicii care oferă sprijin administrativ, profesional și tehnic Companiei pentru suport IT, de securitate și resurse comerciale;
  • Către consultanți externi (i.e. avocați, contabili, auditori), în scopuri specifice, atunci când este necesar

Furnizorii de servicii vor avea dreptul să utilizeze subcontractanți în furnizarea serviciilor către Atelier, cu condiția ca fiecare subcontractant să respecte aceleași obligații de protecție a datelor ca și furnizorii de servicii.

  1. Care este perioada de păstrare a datelor cu caracter personal?

Vom păstra datele dumneavoastră cu caracter personal pentru perioada necesară pentru a îndeplini scopurile enumerate în prezenta Politică sau pentru perioada impusă de legislația națională aplicabilă, în conformitate cu perioadele minime legale de păstrare aplicabile și/sau atât cât este necesar pentru a ne exercita drepturile legitime (și drepturile legitime ale altor persoane).

În cazul în care sunteți Client sau Partener Comercial, vă vom păstra datele dumneavoastră cu caracter personal pe perioada exercitării relației contractuale cu dumneavoastră.

În cazul în care avem o relație comercială continuă cu dumneavoastră în calitate de Partener comercial vom continua să păstrăm aceste date cu caracter personal până la încetarea relației noastre comerciale și pentru perioada minimă de păstrare impusă de lege.

În cazul în care sunteți utilizator al site-ului A-telier.ro (i.e. ați crear un cont de utilizator pe site), vom păstra datele dumneavoastră cu caracter personal pentru în care contul de utilizator este activ.

În cazul în care prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal în temeiul consimțământului dumneavoastră, aceste date cu caracter personal vor fi prelucrate numai pentru perioada prevăzută prin consimțământul dumneavoastră, cu excepția cazului în care vă retrageți sau limitați consimțământul înainte de expirarea acestei perioade. În astfel de cazuri, vom înceta prelucrarea datelor cu caracter personal respective în scopurile relevante, sub rezerva oricărei obligații legale de a prelucra aceste date cu caracter personal și/sau a nevoii noastre de a prelucra aceste date cu caracter personal în scopul exercitării drepturilor noastre legitime (inclusiv a drepturilor legitime ale altor persoane).

  1. Stocarea datelor personale și transferul datelor personale în afara țării

Site-ul A-telier.ro este administrat si intretinut de Atelier WoodWorks SRL si gazduit de serverele companiei C SOLUTION SRL, aflate pe teritoriul României.

Intenționăm să nu transferăm datele dumneavoastră cu caracter personal în afara SEE dacă nu există protecții adecvate, incluzând:

  • o decizie privind caracterul adecvat emisă de Comisia Europeană cu privire la țara sau țările de destinație;
  • o certificare „scut de confidențialitate”;
  • reguli corporatiste obligatorii corespunzătoare;
  • (un cod de conduită aprobat, împreună cu angajamentele obligatorii și executorii ale operatorului de date sau persoanei împuternicite de către operatorul de date din țara aflată în afara UE și SEE;
  • un mecanism de certificare aprobat, împreună cu angajamentul obligatoriu și executoriu al operatorului de date sau al persoanei împuternicite de către operatorul de date într-o țară din afara UE și SEE de a aplica garanțiile corespunzătoare; sau
  • clauze contractuale standard UE aprobate de Comisia Europeană.
  1. Ce drepturi aveți?

Aveți urmatoarele drepturi conform legislatiei in domeniu:

  • Dreptul de vă confirma dacă datele dumneavoastră cu caracter personal sunt sau nu prelucrate de noi, și de a vă furniza o copie a datelor dumneavoastră cu caracter personal;
  • Dreptul de a solicita rectificarea sau stergerea datelor cu caracter personal prelucrate de website-ul A-telier.ro;
  • Dreptul de a solicita restrictionarea datelor personale de procesare de catre website-ul A-telier.ro;
  • Dreptul de a vă opune prelucrării datelor cu caracter personal de catre website-ul A-telier.ro (de exemplu utilizarea prelucrării în scopuri de marketing direct);
  • Dreptul de a solicita portabilitatea datelor cu caracter personal;
  • Dreptul de a vă retrage consimțământul, în orice moment, fără a afecta legalitatea prelucrării efectuate pe baza consimțământului înainte de retragerea acestuia;
  • Dreptul de a depune o plângere către Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal.

Vă rugăm să aveți în vedere faptul că drepturile dumneavoastră descrise mai sus pot fi limitate în anumite situații și fac obiectul legilor și reglementărilor aplicabile privind protecția datelor cu caracter personal. De exemplu, dreptul de a vă opune prelucrării datelor dumneavoastră cu caracter personal poate fi limitat în cazul în care putem demonstra că avem motive legitime convingătoare pentru a prelucra datele dumneavoastră cu caracter personal care prevalează față de interesele dumneavoastră. Va trebui să vă dovediți identitatea și să ne oferiți alte detalii care să ne ajute să răspundem cererii dumneavoastră.

Nu vom percepe o taxă pentru a răspunde cererii dumneavoastră cu excepția cazului în care acest lucru este permis de lege și, în cazul în care se percepe o astfel de taxă, aceasta va fi rezonabilă și proporțională cu cererea dumneavoastră.

Pentru a vă exercita unul sau mai multe din aceste drepturi, vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail atelierulwoodworks@gmail.com

  1. Securitatea datelor cu caracter personal

Păstrăm datele dumneavoastră cu caracter personal pe serverele companiei C SOLUTION SRL, aflate pe teritoriul României.

Folosim măsuri tehnice și organizatorice adecvate, cu scopul de a proteja datele cu caracter personal și de a împiedica accesul neautorizat la acestea. Am intrat în relații contractuale cu terţe părţi care oferă servicii de găzduire și aceste contracte includ obligații privind securitatea organizațională și tehnică a datelor cu caracter personal.

Toate tranzacțiile de plată vor fi criptate.

Sunteți responsabil pentru păstrarea confidențialității tuturor mijloacelor de autentificare (de exemplu, username, parole, etc.) utilizate de dumneavoastră pentru a accesa părți ale site-ului A-telier.ro site. Transmiterea datelor prin internet nu este complet sigură. Deși facem tot posibilul pentru a vă proteja datele, nu putem garanta 100% securitatea datelor dumneavoastră transmise pe site-ul nostru; orice transmisie de date personale se face pe propriul dumneavoastră risc.

După ce primim datele dumneavoastră, vom folosi proceduri stricte de securitate pentru a încerca să împiedicăm accesul neautorizat.

  1. Confidențialitatea datelor minorilor

Site-ul A-telier.ro nu colectează cu bună știință date personale de identificare de la persoane care nu au împlinit vârsta de 16 ani. Dacă părintele sau tutorele legal are la cunoștință faptul ca minorul aflat în custodia sa a furnizat site-ului A-telier.ro datele sale cu caracter personal, acesta trebuie să informeze imediat Atelier, la adresa de e-mail atelierulwoodworks@gmail.com. În cazul în care descoperim că o persoană care nu a împlinit vârsta de 16 ani a furnizat date cu caracter personal, prin intermediul site-ului A-telier.ro, atunci vom distruge aceste informații de pe serverele noastre imediat, cu excepția cazului în care părintele sau tutorele își dă consimțământul explicit pentru prelucrarea de către site a datelor cu caracter personal ale copilului în scopurile specificate.

  1. Fișierele de tip cookies

Site-ul A-telier.ro utilizează fișiere de tip Cookie pentru a vă oferi o experiență mai bună atunci când navigați pe siteul nostru. Această prelucrare se bazează pe consimțământul dumneavoastră exprimat pe site sau prin setările din browserul dumneavoastră.

  1. Contact

Dacă aveți întrebări sau neclarități cu privire la prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal de către site-ul A-telier.ro sau dacă doriți să vă exercitați unul sau mai multe din drepturile ce vă revin, ne puteți contacta la adresa de e-mail atelierulwoodworks@gmail.com

Vă rugăm să nu divulgați date cu caracter personal sensibile (de exemplu, informații legate de originea rasială sau etnică, de opinii politice, de convingeri religioase sau de altă natură, de sănătate sau de apartenență la un sindicat), numere de asigurare socială atunci când ne contactați.

Ultima actualizare: 29 februarie 2020.

Notă: Putem actualiza periodic această Politică și vă vom notifica orice modificare prin postarea noii variante pe site-ul A-telier.ro.

Vă rugăm să consultați periodic pagina dedicată Politicii de Confidențialitate pentru a fi la curent nu noile modificări.

Adaugă în coș